2012-03-17
 20:58:39

Lördag

efter en lång dag går jag och lägger mig före kl 21.00 på en lördag.

Har först varit modell för en dag var riktigt kul har alltid viljan bli fotad som modeller :D vid två tiden gick jag till skolan för att vara statist en film som kanske kommer ut i november. som jag skrev i förra inlägget så heter den ömhet. Ja jag såg inte så mycket när dom filmade. Jag hade som ryggen mot kameran och såg typ i ett glas skåp som man kunde se vad som hände bakom mig. Men ser ni en tjej med lockigt svart hår och tröja med ryggen mot när huvudrollen går i en korridor och är sur så är det jag. :D


Vampire Diaries Blog
PUBLICERAT: 2012-03-18, 17:50:30 | URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se/

Gillar du Vampire Diaries? Kolla gärna in våran blogg :)



MVH / TVDB



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: