2009-01-25
 22:51:47

En sån där dag

hej:) dagen började med att jag steg upp kl 11.00 o duschade o fixade för jag o kenny skulle till skolans  gymmpasal o kolla vad gom gjorde , för dom ska ju spela in en film här i feb - mars nångång o jag sökte som statist :D hoppas jag får vara med :) men sen när jag var klar så ringde maria o frågade om jag skulle va med hon , å så kanske efter en 1tim halv timme så körde kenny mig dit {: så sa hon att vi skulle va med tobbe,  o så gick vi dit o då hade vi intet o gö så vi ringde emil fast han skulle åka ngn stans så vi ringde till jonte ist , sen komm han. och vi gjorde inte nånting :/ så då skrev linda till oss att hon  inte hade ngt att göra för hon var sjuk :( så frågade hon hennes pappa om hon fick va med oss men det fick hon inte :[ så gick vi till maaria för hon skulle äta o på vägen hem till hon så ville hon rida på min rygg , men när jag skulle ta upp hon på ramlade hon ner , och jag o hon bara ASG . hahahahahhaha :D  så låg hon dä på baken o kolla upp i himlen o skrattade xD . Jaja men sen så gick vi hem till hon och medans hon åt så sjöng vi singstar. lovit :) ja men sen när hon kom så skulle vi kolla en film så handlar om ngt jag inte vet :) men iaf så såg jag inte så mkt för mamma sa att jag skulle hem o äta tackos :p å sa jag att jag kommer sen till maria, men jag komm aldrig föratt jag somnade på soffan somvanligt  x) sen när jag vaknade så gick jag till helén för att jag inte fick se trollkarens hemlighet hos mamma :@ för hon o putte skulle se ngn film :s så jag gick till helén o kollade den (:  & nu är jag fortfarande hos hon fast ska hem nu  Sooova är as trött så gonatt allesammens :-] hejdååå  


\ sofia westerberg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: