2009-09-11
 14:14:59

2009

sandy vila i fred med dom andra <3 :'(

ja som jag kände, 2009 skulle inte bli ett bra år , så mycket som har hänt som inte ska :( först blev vi rånade  desember 2008 på alla pengar, kameror,pass o hela alltihopa i stockholm arlanda :s sen 2009 i januari ble våran pizzeria rånad :(  sen dog min lilla kisse miss :'( som jag saknar , sen bran min skola ner o dagen före skolan bran ner så dog min mammas hund :'''''(. sen så har  ju michael jackson dött :'''(. sen så har jag sett britney spears i globen :D det var roligt att se hon som är en av mina idoler :) ja. och sen igår 090910 så dog min systers hund som skylle fylla 2 år o 2 veckor :( . varför måste världen vara så oretvis :( det är inge kul alls när alla ska dö hela tiden :'(  så det var mitt 2009, fast den är ju inte slut ännu, det kanske är mer folk/djur som dör, jaja kanska tråkit inlägg men var tvungen att skriva det iallafall.







ha det bra alla, ta hand om er <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: