2010-10-14
 23:43:16

Linser



Igår bloggade inte jag för att jag var för trött -.-.

Men jag provade iaf mina linser som jag har fått  (blåa) :-p , Sen åkte jag  på stan med mamma och Helén och gick på coop och jysk.På jysk köpte jag en sån där huvudkliare kostade 30 kr billigt (y) ;-p. Sedan skulle Helén hem och gissa vad jag hittade där JO... min parfym som hon har snott av mig, Belive heter den men Britney Spears <3 såg också att Lady Gaga ska göra en parfym :-D flaskan kommer säkert vara jätte fin ,hon som har sån häftig & konstig stil ;-p.
När vi kom hem gjorde jag smoothie med jordgubbar banan,glass & mjölk :) den blev jätte god men det är godare om man har hallon i då blir det mer sur =).Idag hade vi kläd simm på badet.Har haft ganska chill vecka ändå.Men till min besvikelse så läser jag på vampirediaires.se att det inte alls är någon vampire diaires avsnitt idag i USA, den är istället 21 :@ GAAh jag is inte vänta en vecka till :-s. men men den som väntar på något gott väntar alltid FÖR länge !


Nu ska jag kolla Gossip Girl sedan sova.   Natti <3 








                                                                                               
                  
                                                                                                                         Här har jag på linserna :p









 Denna låt är så bra. LYSSNA !





 


Amanda, :)
PUBLICERAT: 2010-10-15, 14:48:43 | URL: http://amandaperssonswimlife.blogg.se/

Hej, :)

Såg att du hade kommenterat på VampyrBloggen. Din idé var smart, om det där med chatten! Hoppas att det blir så! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: