2011-04-11
 21:36:13

Dag 1 . en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv


1. HATAR att stiga upp tidigt på morgongen !

2. tycker inte om reklam

3. har sjukt humor, ibland för mycket så att mina vänner blir irriternad på mig.

4. kan inte sova om det är för ljust ute.

5. Vill ha sommar NU

6. Jag har varit på sverigers största fjäll :D !

7. Jag är beroende av The Vampire Diaries <3

8. kan inte sova med bara en kudde.

9. är envis

10. är rädd för humlor hhaha :p

11. Jag vill ha Jordgubbar :o

12. är lite barnslig av mig. Men vem är inte det ? jo en tråkig jävel !

13. Hatar sura människor

14. Gillar att dansa men suger på det

15. Har varit på Lady Gaga Och Britney Spears konsert, vilken upplevelse det var !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: