2011-04-24
 03:03:26

Dag 6 - favorit superhjälten och varför

ja... Vem är min superhjälte ? jag har inte en aning faktist. Hmm.. men jag måste nog säga att det är Walt Disney. För att det var han som kom på musse pigg, kalle anka och alla dom där, men inte bara det utan också för att han har gjort så många människor glada genom att ha gjort så bra filmer  tex ; Peter Pan, 101 Dalmatiner, Snövit, Bambi, Pinocchio, Askungen, Dumbo, Djungelboken, Törnrosa och alla dom andra flmerna. Jag älskar verkligen disney filmer. Vissa kanske tycker att det är barnsligt att kolla på barn filmer men det tycker inte jag.
Man kan aldrig bli för gammal för att kolla på gammla klassiker :) !   

 

 Så han är en hjälte för mig för att han har fått mig och så mågnga andra att verkligen ÄLSKAR hans filmer. Hade det inte varit för honom, vad skulle vi då kolla på julafton om Kalle Anka inte hade visats på teve? :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: