2011-04-16
 11:07:45

Isvak

Har inte skrivit på ett tag med i Torsdags så hade vi fjällsäkethet med skolan, vad man ska tänka på innan man åket ut med skoter osv. Och så fick man hoppa isvak och det gjorde jag . det var IS kallt höll på att DÖ !!!
skrek tillochmed. det är det sjukaste jag har gjort. Tänkte att jag hoppar fler än en gång med det gick inte, var kall som en istapp. Men kul var det :D.(nu fattar jag hur kallt dom på Titanic hade det ;-o ). Sen skulle vi göra upp en eld med det gick inge bra. efter det så skulle vi springa i motvind och ta på oss en overål och springa tillbak till start för att hämta vindskyddet hahaha höll på att flyga iväg hahaha det var också jätte kul :)


Igår Var Jag hos Erica med Maria, Elin, Tobias och Peter. Vi kollade först Vampire Diaries sen kollade vi Paranomal Activity 2. och den sög !  när den var slut så kollade vi Big Stan men ides inte kolla färdigt. Så Erica slog på I am Number four. Men jag såg inte mycket av den, Sommnade efter tio minuter :)
När den filmen var slut så skulle vi sova , Det var menigen att vi skulle vaka men vi var för trötta för det. Så jag elin och maria hade tagit över sängen och erica fick sova på golvet ! Hahahaha. Fast hon ville ju det. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: