2011-08-11
 18:54:15

Glad Idag

Biljetterna är köpta till filmen  Jag Saknar Dig. Om 8 dagar är det dags för att se den på bio! längtar tills det :D  Imorgon är det sista dagen på jobbet. Ska bli så skönt med en veckas lov, för nästa vecka börjar skolan. Påtal om skolan så ringde det en man och sa att jag kom in på Hotell Och Turism :D ! jag är såååå lättad att jag kom in. Trodde jag inte skulle göra det för att jag inte har betyg i matte. Men jag kom in ! ÄR SÅ GLAD FÖR DET :)

Elin gick hem för några minuter sen, hon fick tillbacka sin vampire diaries bok som jag har haft i kanske ett halv år. Men hon och fick tillbaka den och jag fick mig en cliffhanger -.- . får väl ta och köpa boken. åååh juste mamma sa att dom ska öppna en bokhandel här i stan ! man får väl hoppas på att dom böckerna man vill ha kommer finnas där :D 


Nu väntar jag på min mor för vi ska ut och ''fira'' för att jag kom in på gymnaset!


(herregud det låter ju hur konstigt som helst att vi ska  en bokhandel här i stan oftast så brukar ju alla städer ha en bokhandel )


Elin
PUBLICERAT: 2011-08-11, 21:55:11 | URL: http://elinenesleeett.blogg.se/

jävla tattare som öppnar den, vi skulle ju göra det! :D


Sofia
PUBLICERAT: 2011-08-11, 22:35:49 | URL: http://sofiiawesterberg.blogg.se/

ja! Men det skulle inte bli så lätt , du flyttar ju din kyckling ! :o <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: