2011-08-07
 22:16:56

suck

Hej alla glada och inte glada människor.

 Idag har jag varit på ÖB med Elin och köpt hårfärg och en tandborste. Elin behövde gå till coop också,så vi gick runt där ett tag tills vi kom till chipsen. Ja jag kan ju säga att jag blev ganska chokad när jag såg att alla chipsen var slut! Det är inte ofta man ser att det är tomt på hyllorna i den här lilla staden kan jag säga.

Imorgon är det Måndag och det betyder att det är dags att stiga upp kl 6.00 och cykla till jobbet för att klippa gräs ! Fyfan vad tråkigt det är ! Tur att jag bara har en vecka kvar iallafall !  säger till alla som läser det här,  SÖK ALDIRG KLIPPA-GRÄS-JOBB ! det är så sjukt tråkigt !


Det var allt för mig idag tack och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: