2011-08-19
 02:33:55

störtbölar

Idag... eller lättare sagt Igår, öppnade dom den nya gallerian här i Kiruna som vi har väntat på så länge. Vi har fått H&M och ur & penn , vi har fått några till men dom som jag skrev är dom som jag mest kommer shoppa ifrån iallafall, och idag har jag köpt en tröja och ett par byxor, och fem smycken för hundra, riktigt fyndigt.

Efter det åkte jag hem till min mor och lämmnade lite grejer där, Seda cyklade jag till Maria för att umgås en sista gång innan hon flyttar till sundsvall :'(. Och i Måndags flyttade Elin till Umeå! Jag kommer sakna dom så sjukt mycket båda mina bästavänner flyttar! Hojja det känns så jobbigt , jag vet inte vad jag ska göra utan dom.
Börjar ju bara störtböla bara jag tänker på det.







I'll Always Remember You My Bestfriends <3


Maria
PUBLICERAT: 2011-08-28, 21:05:49

jag saknar er <3 !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: