2011-01-28
 18:08:45

äntligen helg!

Sitter i mitt rum och läser en bok som handlar om att förstå sina drömmar.Riktigt rolig att läsa,Jag är ju en sån där som alltid vill berätta om vad jag drömmer till mina kompisar.Fast jag tror inte riktigt att dom lyssnar när jag berättar,dom har blivit less på att jag alltid betättar vad jag drömmer Haha.Och idag är det äntligen fredag.Det ska bli så skönt med ledighet. Och fredagar betyder ju att man kan se det nya
vampire diaires avsnittet på internet
;-D  har väntat i mer än två månader på det senaste avsnittet !
så senare idag blir det att gå till Erica och ha tjejkväll med Elin och Maria det ska bli riktigt roligt, vi ska också se prison break och göra massa annat roligt.Jo och så hade jag ju kemi prov för någon dag sen,och idag fick jag veta resultatet och ja fick G blev jätte glad! hade bara pluggat dagen innan och lite i skolan,Så jag blev jätte nöjd.Sen så har vi porv på fredag om mellankrikstiden, tog hem boken för att plugga lite
det är så roligt när man får se resultatet och så ser man att det är godkänt !


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: