2011-01-27
 18:52:08

klantigt

Hejhej!
Idag hade vi gympa på skolan, vi hade nån lek man skulle skjuta bollar på varann medans man ska försöka ta sig över till andra sidan och blåsa i en vissel pipa, och det är sånna där hinder för som man kan gömma sig bakom. Och jag gömde mig bakom en studsmatta och så var det en som sköt en boll på mig och så skulle jag ducka för bollen men då slog jag istället in ögongrynet i benet på studsmattan ! fyf*an vad ont det gjorde ! var helt röd efter det och nu har jag en liten bula där och när jag höjjer ögonbrynet så gör det svin ont! Men aa är man så klantig som mig så får man väl skulla sig själv.. :/


Imorgon bilr  det att kolla Vampire Diaires hos erica gud vad kul det ska bli ! har väntat i mer än 2 månader på nästa avsnitt nu ! och äntligen kommer den :-D !

NU - ska jag kolla färdigt 2och½ men. Sen börjar top model :-)

Kram !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: