2011-09-05
 19:09:48

blött

Jävla regn som har blött ner mina fötter. Dom är helt dyngsura nu för att mina skor är sönder i sulan, så behöver köpa nya skor -.-'
Idag har jag varit i skolan och varit på stan tre gånger. Först efter skolan sen med Erica för att saffa busskort och fika på safari för att jag trodde att det var idag AiluCrash skulle signera album. Men tyvärr så var det inte idag utan imorgon. Och jag som har stressat som ett syk för att hinna se dom ! men men...
Sen skulle vi till statshuset för att skaffa det där busskortet men när vi var där så hade dom ju såklart stägt -.- typist asså!
klockan kvart över fem skulle syrran klippa sig så jag följde med henne till frissan. det var den sista och tredje gången på stan idag. Imorgon är jag ledig så då blir det att gå på stan igen. Får väl se hur måga gånger det blir imorgon.

just nu sitter jag hos syrran och ska snart åka hem.  tror jag.


Har fått en kommentar från en kär vän om att jag måste börja uppdatera mera.
Ja,Jag vet att jag SUGER på att uppdatera, Men jag vet som inte vad jag ska skriva om.
suger på att skriva!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: