2011-09-07
 00:17:02

don't expect me to remember



Idag var ju AiluCrash här i stan för att signera album på Café safari och spelade två låtar. Skämmde ut mig som fan också men tänker inte säga vad :o !

Men jag kan ju säga att det inte var lika pinsamt som när jag var i stockholm förra året.
Då behövde jag gå på toa, och det fanns en som var olåst. Men när jag öppnade dörren så satt det en tant där och jag bara stog där helt förstelnad, kunde inte röra mig fast jag ville. Men tillslut kom jag loss och stack därifrån utan att stänga dörren till hon som satt på toa... och så hörde jag hon ropa '' Kan du stänga dörren !!!''
(HAHAHAHAHAAH stackars tant asså !! )
Som tur va blev en toa ledig precis så jag gömmde mig där ett tag :p.

Och alltid när jag ser någon kändis eller någon som jag inte känner som börjar prata med mig blir jag helt nevös och kan typ inte prata, och om dom säger någonting så kommer jag inte ihåg någonting alls vad dom har sagt, om jag typ ska säga det till någon, så minns jag inget av vad som sa :s.












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: