2009-02-13
 20:30:31

hej

ja hej jag har inte skrivit i min blogg på ganska länge nu men jag gör det nu ist    jag har ju fyllt år   GRATTIS MIG !! 14 år maria sa att hon skulle komma hem till mig så kom hon, sen sa hon att jag skulle gå ut o kolla efter ngt men jag visste att hon skulle göra ngt annat  man såg det på hon. då så när jag öppnade dörren så såg jag sofia. L Elin Erica & jonna stå där o säga GRATTIS =D !!!!!!!!! sen så åt vi tråta o glass :p mmmumsi =)  ja så fick jag lite presenter och så fick jag ett presentkort på att göra hål i näsan av kenny :) så nästa dag den 2 feb så Gick jag Maria o erica på stan (; vi gick på kicks o dom där affärerna : ]  sen skulle erica på sin mangakurs så hon lämnade oss :/ dumma hon :@  men så kom min mamma också till stan efter hon hade slutat jobbet så vi gick vi tiill lottas o gjorde hål där, först ville jag göra den 3 feb men jag fick int : / det gjorde ont när hon gjorde hålet när hon tröck in  den där mjången :s aajaj . ja sen så gick jag till maria o vi var hos hon ett tag : }  ja sen gick jag hem :)
 

heeeeejdåååå :                                                                    


                                                              / SOFIA WESTERBERG ; ]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: