2009-01-27
 22:01:19

Blääh

jag han inte skriva igår för att jag hade läxor o göra så jag skriver idag iställer :) dagen började mad att jag fick till skolan och hade en tråkig lektion men minss inte vilken för allla lektioner är tråkiga så xD , men  sista lektionen så hade vi elevens val o jag har HK :) så vi fick backa kanel bullar Mmuuums:D sen jag jag slutade var jag tvungen att åka till pappa för att göra läxan. Sen så komm mamma o hämtade mig därifrån vid 17.00 tiden så jag åkte till erica. för jag skulle va med hon o maria :) så iaf när jag komm dit så pratade erica med sin kille som man inte vet nogonting om för hon vägrar säga :@ men så skulle maria hem o äta så vi gick till hon , och medans maria åt så sjöng jag o erica SINGSTAR :) jag VANN !!! , sen när hon komm till baka så skulle  vi baka  kladd muffins med om blev inte bra : dom smakade bränt blääh :o  sen gick jag hem för jag skulle skriva i min blogg här men så fick putte dom där jävla damp rycken o börja ta bort min data där i från  så jag gick jag till helén o  sov för jag is inte hålla på mad han, jag haratar han !!!!!!  :@ sen när jag komm dit så kollade jag en film sen efter det blev jag svin trött och gicl o la mig :p



/ Sofia westerberg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: