2009-01-30
 00:41:22

R.I.P

förs när jag vaknade var allting som vanligt och sen när jag gick till skolan var det samma gammla sak, sen när vi slutade så var jag med Maria & Erica för vi skulle på själförsvarsgruppen på folkets hus. Sen ringde Helén och sa att det brinner på lomboloskolans gympasar ! och jag trode först inte på det och sen  , när jag trode på det så trode jag bara att det kanske var en liten fjut men sen när vi skulle hem så såg vi att det brann på VÅR skola hur mycker som hälst.Och vi har gått på den skolan sedan 6års :o  fatta att man blev besviken ! :( det var kansek under 100 - 200 folk där som kollade på. hoff så nu är våran skola bara aska och planor kvar :'( hoja  jag vill inte byta skola det var den bsta skolan i kiruna tycker iaf jag. för vi har fan gått där sen 6års & lärarna där var jätte bra  , och så måste vi byta bara för att nån/några jävla ungar har tänt på den. Det känns inge rolit alls ;'(  att lämna det bakom sig ='( sen kom nyheterna o frågade om dom fick intejuva oss så dom frågade lite grejer vad vi tyckte o så, http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1423443&from=tipsa



/ Sofia Westerberg


 vår skola försvan med elden :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: