2010-08-21
 01:20:01

Idag har jag varit med ....


....JONNA. först var vi på stan sen åkte jag med henne hem till mamma. sedan gick jag och hälsade på hos Helén ett tag, och så cycklade jag hem till jonna och där var vi ett tag och fotade å jag kollade in hennes nya böcker ;) och en av dom var Fallen ängel  som jag vill ha ;-o ! Sen stack vi till mig och var lite med kattungarna :)  *Jonna är galen i dom =-)* så medans hon höll på att gosa med dom så dansade och sjöng jag. hahaha vilket jag gör nu också låter inte så bra men whatever diggar man gå gör man ;-D. och där vi Halv 11 ködre jag henne en bit hem med cyklen.

Men NU ska jag äta ngt håller på att svälta :s och efter det ska jag hoppa i pyjamasen sedan sängen
så Bye Bye ;-)




             Bjuder en bld på mig ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: