2010-08-20
 19:56:23

Slarvig bloggare @ SofiaWesterberg.

Hej, um.. du kanske troratt det är Sofia men.. det är det inte! Det är nämligen Sofias kompis, Jonna Westerberg och jag kände att jag måste uppdatera här lite eftersom Sofia är slarvig. Jag har ingen aning om vad sofia har gjort igår förutom att ha varit på gymmet, woow, sen så har hon även vaknat klockan 11 ,det är ännu mera WOOW! Så ja, Grattis Sofia för det! (:
Och idag har hon varit med mig, Vi har gått på stan i en timme ungefär, sedan for Sofia till lombolo och hon har säkert.. varit på datan och sedan hade hon besökt sin syster. Sedan kom hon till mig och vi har tagit lite ego bilder ..hehu. :$  Och en stund ..hm, 2 timmar (?) efter det kom vi hit till hennes mors hem och jag vet inte hur länge vi ska vara här man sedan om en stund tror jag att vi far till coop, jag (jonna) ska nog köpa en tidning som jag MÅSTE ha.
Så ja, nu vet ni att hon lever osv ;) Men nu ska jag gå från datorn! Vi hörs, och ..Sofia hälsar säker. ;)



www.jonnawesterberg.blogg.se  :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: