2010-10-28
 18:35:37

Torsdag


Igår köpte jag tidningen SOLO nr 11 har inte köpt en tidning på flera år hahah så kände att det var daks, och för att det var en interjuv med Nina Dobrev. Och där var det massor med intresenta frågor. Nog om det..


När jag kom hem från praoen åkte jag hem till Kenny, Skulle låna han hårdisk. Efter det åkte vi till coop, hahaah (han har ju haft en sån här ''träna månad'' inte äta potatis godis osv...) Men när han smakade en godis som mamma hade blev han helt galen och sa att vi skulle till coop, och godiset kostade 39kr kg , så han köpte 3 kg
lösviktgodis. Han sa att det kostade 160 eller 180 kr.

Idag på praoen var jag själv för den där jävla Jonna har övergett mig med att bli sjuk !
Men det gick ändå bra. Är säkert själv imon också.. men det är ju sista prao dagen så det går nog bra. Sen är det äntligen lov !  Och VD imon gud så jag har länktat till det här avsnittet gaaah  Ian och Paul e så satans snygga jag dööööör !! önskar att jag var Nina tänk att få kyssa dom ;)

 











iíiih vad jag längtar. Men nu är det mat (lasange) mmh  !
Bye






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: