2010-09-13
 02:34:56

Lalalalaaaa

Lallalaa :)    jag är glad idag =)



Har inte Bloggat nu på ett tag men var i Luleå från lördag till Söndag Min morbror fyllde 50
så har inte kunnad skriva men jag skriver nu.



på söndan förra veckan den 5/9 var jag, bor o syster i nikkaluokta och red på islands hästar gud så kul det var men satan vilken tränings värk jag fick i röven.


Den här hästen red jag och den heter sokki =)



Fredag.   på fredan var jag med erica och vi kollade idol och pirates of the carebien och när det var reklam på den så kollade vi på The vampire diaires <3 åh vad bra den var :) längtar till freda så att jag kan se den igen ( Här brukar jag kolla den, och olika serier/filmer) 


Lördag. Lördag så åkte jag och mamma till luleå och kom hem igår (söndag) :p
            riktigt rolig var det där =)

Söndag/Måndag.    Nu ska jag sova  skriver imon godnatt <3


jonna
PUBLICERAT: 2010-09-13, 15:26:47 | URL: http://jonnawesterberg.webblogg.se/

cooolt, du uppdaterar! :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: