2011-12-19
 19:15:43

Crying my eyes out

sitter och lyssnar på denna fina låten och håller på att gråta ögonen ur mig. Har aldrig gråtit så här mycket till enlåt förut. Det är ju hemskt! Och jag kan inte sluta heller, Elin trodde att någon hade dött när jag ringde upp henne på skype. Sen så börjar hon as garva för att jag gråter så mycket, Det gjorde jag också ett tag.

 

När man gråter för någon annan blir det inte alls på samma sätt som när man är själv.


In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tribulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart.

In Our Darkest Hour

In My Deepest Despair

Will You Still Care?

Will You Be There?

In My Trials

And My Tribulations

Through Our Doubts

And Frustrations

In My Violence

In My Turbulence

Through My Fear

And My Confessions

In My Anguish And My Pain

Through My Joy And My Sorrow

In The Promise Of Another Tomorrow

I'll Never Let You Part

For You're Always In My Heart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: