2011-12-28
 23:41:55

Dag 14 - planer/drömmar/mål

Har inte skrivit den här på fler månader so here we go.
Jag planerat att jag och Elin ska åka någonstans tillsamman när vi fyllt 18 och att vi ska tatuera in varandras ögon i nacken som betyder att vi ser efter vad som händer bakom varandras ryggar.
Jag drömmer om att få åka till usa och kanske bo där i nån månad/år vara med i en film, skaffa barn när jag blir äldre.
Och målet är ju då att göra det som jag har planerat och det som jag drömmer om  :)


Elin
PUBLICERAT: 2011-12-29, 12:10:42 | URL: http://eneslaett.blogg.se/

Bästa målet någonsin! Dröm inte att nå dina mål. Lägg som mål att nå dina drömmar! Jag vet att du kommer göra det, jag kommer alltid tro på dig och peppa dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: