2011-12-08
 01:02:19

We were born too late :'(

Har nu haft min vanliga natt konversation med Elin via skype. Denna den gå blev samtalen om att vara född tidigt på 70-talet.
Tänk att vara tonåring den tiden! Man hade ju kunna tågluffa och kolla in snygga kändisar som är 30 + ( Ian Somerhalder och Jared Leto <3 ) + massa andra. Och man hade kunnat se QUEEN, Sex Pistol, The Ramones, ELVIS, Michael Jacksson, Patti Smith, The Beatels ,The runaways , Journey, Blondie, John Lennon,The Beach Boys, The Police, Abba, Europe, Bonnie Tyler , Paul Young, Alice Cooper , Cher , Guns N Roses, Bon Jovi , Aerosmith.
Ja som ni ser så kan listan göras lång.
Har nu haft min vanliga natt konversation med Elin via skype. Denna gången blev samtalet om att vara född tidigt på 70-talet.
Tänk att vara tonåring den tiden! Man hade ju kunna tågluffa och kolla in snygga kändisar som är 30 + nu ( Ian Somerhalder och Jared Leto <3 ) + massa andra. Och man hade kunnat se QUEEN, Sex Pistols, The Ramones, ELVIS, Michael Jacksson, Patti Smith, The Beatels ,The runaways , Journey, Blondie, John Lennon,The Beach Boys, The Police, Abba, Europe, Bonnie Tyler , Paul Young, Alice Cooper , Cher , Guns N Roses, Joan Jett & The Blackhearts, Bon Jovi , Aerosmith. Ja som ni ser så kan listan göras lång.
Tänk att stå i en cool musikaffär och bläddra bland LP skivor! Tänk att aldrig behöva plocka fram en mobiltelefon eller logga in på facebook! Jag hade inte ens suttit här och bloggat (synd om er :O) utan jag hade fört en vanlig, hederlig dagbok! Tänk vad mycket man hade fått vara med om liksom!
Från och med nu ska jag Elin lista ut hur vi ska bygga en tidsmaskin som vi kan resa tillbaka i tiden med :)
Och om någon hinner uppfinna en så höv av er !

Och när vi har byggt klart maskinen ska vi ju åka tillbaka till 70-talet och sno alla som vi vet kommer bli kända världen över.Eftersom vi kommer skapa ett skivbolag som kommer rocka FETT !

 



din vän elin
PUBLICERAT: 2011-12-08, 18:04:12

Now ya talkin' !



Men seriöst det vore sä jävla fett att vara född 1970!!

btw så suger färgen man har på texten när man kommenterar. Jag ser knappt vad jag skriver..

Men jag älskar dig ändå <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: