2011-02-17
 23:32:10

New Shoes

Idag hade jag muntlight nationella prov i matte, Det gick väl ganska bra ändå trode det skulle vara svårare, men sen får vi väl se vad jag får på den sen. Hade ingen språkval idag eftersom att det kom en gubbe som har varit med om andra världskriget och pratade om hur hemsk dom behandlade judar och att han var nära på att dö flera gånger och att hans familj dog och massa hemskt , Riktigt tråkit att höra men det var ändå bra att han klarade sig. Han sa att kan klarade sig för att han var bra på att rita och tyskarna ville att han skulle rita julkort till deras familjer osv.

Och så var jag på satan med mamma efter skolan för att köpa nya skor ! mina gammal var helt söndriga så det behövdes. Köpta iallafall tvåpar , ett till vintern och en annat till hösten.




 


Elin
PUBLICERAT: 2011-02-20, 21:00:40 | URL: http://elinenesleeett.blogg.se/

"Och så var jag på satan med mamma efter skolan..."

HAHAHAHAHAAHA "SATAN"!!!!


Sofia
PUBLICERAT: 2011-02-20, 21:40:31 | URL: http://sofiiawesterberg.blogg.se/

hahahahaha oj lite felstavning ! haahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: