2011-02-23
 16:55:45

Tandläkare+Klassfoto

Imorgon ska jag med min mami till gällivare och få min tandställning ( ÄNTLIGEN )! jag har väntat i mer än 7 år på den nu  !
 men idag fick jag veta idag att vi skulle ta klassfoto imorgon kl 14.30. Och jag vill ju verkligen vara med , det här är sista året jag går med dom ifrån min klass. Vissa av oss  har hängt ihop sedan dagis och jag vill inte missa vår sisa klassfoto.
Så när jag kom hem så fick mamma ringa o fråga hur länge det kan ta, och dom sa att det tar ungefär 70 min så. jag hinner nog tillbaks, jag ska vara där 10.50 och blir klar där vi 12.00 men vi hinner ju inte äta eller gå på $dollarstore$. men jag hinner förhoppningsvis till skola :D.



Scannad från skolkatalogen 2010


 kan ni se mig :p ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: