2011-02-26
 06:10:03

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Matte, Krig, Djurplågeri
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Data , en bok, läxor, nagelack, papper.
Tre saker jag gör just nu: Det här testet, lyssnar musik och sjunger.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa jorden runt , åka till månen, hitta min dubbelgångare och Själsfrände
Tre saker jag kan: Vissla, fota, köra bil (nästan) ;p
Tre saker jag inte kan: Matte, leva utan musik, leka arga leken med Elin utan att börja garva på en gång.  
Tre saker jag tycker att du ska lyssna påColdplay - The scientist , Midnight Hour - Running Away , Savange Garden - Affirmation 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Franska, Tyda drömmar, Dansa
Tre favoriträtter: Tackos, Kebab och kyckling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: