2011-02-08
 18:51:02

dance dance dance

 Idag hade alla 9:or i sverige nationella prov i svenska, Det gick väl sådär , gjorde alla frågor utom en,Och på Torsdag är det också nationella då skulle vi skriva en uppsats eller vad det nuva.
 I alla fall så var jag på dans igår med Ida och Lisa i en timme, Det var jätte kul :P ! så när jag kom hem så skulle jag kolla top model som var på tv, men redan efter första reklamen så somnade jag, typiskt jag som ville se vem som åkte ut,  aja får väl ta å se den på söndag istället då.
Så jag vaknade där vid 24.00 och upptäckte att jag inte hade duschat så jag hoppade i duchen sen gick jag och la mig igen.
och nu håller mina ögon på att rinna, hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk nu ! 

 


Sweet Life Style
PUBLICERAT: 2011-02-08, 23:53:21 | URL: http://sweetlifestyle.se

Tack så mycket :)



1. Jag var på språkresa i USA så jag betalde mer, men en vanlig resa till USA enkel person med boende en vecka går väl på runt 15 tusen.



2. Det ligger i Los Angeles :)



3. Nej tyvärr inte, men man kan vinna special tour och då få gå runt där men det är gratis att ta bussen runt i kvarteret :)


Sweet Life Style
PUBLICERAT: 2011-02-08, 23:53:56 | URL: http://sweetlifestyle.se

PS: för att kommentera min blogg måste du klicka på rubriken (tillfälligt då kommentar knappen fallit bort).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: