2011-02-11
 16:55:06

VG

Idag fick vi tillbaka våra krönikor i skolan, som jag har skrvit om tidigare så skerv jag om när jag var i Globen på Lady Gaga Konserten :) och jag fick VG !! Jag är hur nöjd som hälst  :D !

Just nu håller jag på att lyssna på musik och skriver detta inlägg här . de får bli kort idag, skriver kanske mer senare vi hörst.

Ciao ;)


ej sweetlife blogg svar. jag heter Emelie :)
PUBLICERAT: 2011-02-12, 13:19:07

Hej jag såg att på en kommentar att du ville åka till Wisteria Lane. Det ligger lite utanför Los Angeles i Uneversial Studios. Alltså där finns inte bara "Wisteria Lane" utan massvis med andra filminspelningar. Priserna ändras, men det kostar väl runt 50 $/st. Man åker i en buss runt och man får ej gå runt och titta i husen. Husen är tomma (det är inte som i serien dhw, för att rummen är egentligen studior) men det finns ett undantag och det är Gabrielle Solis hus som har hallen och vardagsrummet i det riktiga huset på gatan.

Lycka till! Hoppas du tar dig dit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: