2011-06-08
 23:28:46

Grundenten

Hej Hej alla glada :D !

Idag har det varit grundenten. Först åt vi i skolan sedan gick vi till malmia och dansade och kul var det !
kom hem för kanske 10 min sedan och är helt svettig, har aldrig dansat så mycket förut och haft så ont i fötterna. (Hade hög skor), men vill man vara fin får man lida pin :)

Imorgon är det betygsvakan och vi ska äta middag och grilla :)
och på fredag går jag ut grundskolan och till hösten börjar jag på gymnaset , om jag nu kommer in. Och det hoppas jag ju på :p.
Det var min kväll idag. Hoppas era också var kul kramar :)

Har inte skivit på länge men oftast då när jag inte skriver är för att jag inte vet vad jag ska skriva om. Thihih ;p




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: