2011-06-10
 03:03:17

Vakan

Har haft den bästa kvällen någonsin idag . Har ätit midda med klassen har dansat har sjungit och har druckigt.
Har aldrig haft såhär kul som jag har haft idag :)
Minns inte allting jag gjort , men har hört att jag har gjort några saker som jag kanske kommer ångra :s . hahha men what the hell man lever bara en gång och man måste säga vad man tycker ju ? ( har inte sakt något elakt det vet jag. )
och jag och Elin hojja jag vet inte vad jag ska säga , börja nästan att gråta nu när jag tänker skriva det här. Kommer att sakna henne så in i helvete ! 
Sedan dagis till slutet av 9an <3

just nu är jag svin trött och det är skolavslutning om 8 ½ timme tror jag , hahah så jag tänker ta och nanna min
kudde nu och sova , imorgon blir det inte lite tråar :')



Jag vet att jag inte har umgåts så mycket med många av er men jag vet att jag kommer sakna er
<3


SOFIA
PUBLICERAT: 2011-06-11, 14:16:57 | URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Härligt att höra vännen. Ha en fin dag och hoppas vi ses igen. Följ mig gärna via blogloving. :) KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: