2011-03-31
 23:46:37

Kebnekaise

äntligen är skid turen över för denna gången !

Det var ett av det värsta och bästa jag någonsin har gjort i mitt liv  !
det värsta är att det var hur jobbigt som helst och att jag fick problem med ryggen och massa blåmärken här och där. Men det bästa var att jag har varit på sveriges största fjäll :D !
Jag är hur stolt som helst över mig själv nu, Och det var värklign värt all värk och blåmärken !

Kom hem igår därifrån jag och två andra fick åka en timme före dom andra för att det tog 7 timmar för oss att komma dit upp, och för dom som har mer kondition än oss tog det 4 timmar :o

2 mil fyfan jag höll på att DÖ ! 
och åkte med Elin också som gnällde på mig att jag åkte som en gammal kärring ;o
Men det var ju hur jävla bak halt som helst och så var det skoter spår vi sköder på,
så det gick inte så snabbt för mig. Hem vägen var ju lite lite lättare, Det var mest nerför, Men det tog ändå 5 timmar att komma till Nikkaluokta.

Det var hur skönt som helst att komma hem och sova i sin egen säng. Sängarna där var hur hårda som helst och kuddarna ska vi inte ens tala om !

Nu låter jag säkert jätte stroppig men dom var hur osköna som helst. Hade man inte tillräckligt ont i ryggen av väskan så fick man dubbelt så ont av sängen.



Här kommer lite blder :D 



på väg upp till kebne
(  bärget som är bakom det närmaste bärget den där grejsen som ser ut som ett V och fortsätter till höger är kebne. )





Elin och Jag                         Erica                      Sofia L                 Elin    

 












Sofie
PUBLICERAT: 2011-04-08, 22:18:56 | URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/

Oo vilka härliga bilder, ser jättehärligt ut! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: