2011-03-06
 16:14:55

Sportlov

 
Äntligen har jag sportlov, det behövdes värkligen för min del, har blivit riktigt skoltrött !
sista lektionen i fredags hade vi No och vikarie, och jag och elin hade vår lilla sovstund med fötterna på bordet. Sedan sa jag till elin   '' undra om hon märker att man är borta om man går ut ''  då svarade hon ''  nä, du kan ju alltid prova. '' jag var såhär nära på att gå ut men dom kom hon just tillbacka från sitt rum.

   och just nu håller  jag på att packa lite grejer och kläder, för jag ska till Norge med mamma och hennes sambo.
Vet inte hur länge jag blir där men kommer väl hem på fredag eller lördag hoppas jag.
men nu måste jag fortsätta packa innan hon ringer och skriker i luren :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: