2011-03-14
 04:28:03

Back to hell

förlåt mig för dålig uppdatering har inte orkar skriva något.

Kom hem från Norge i fredags, Kollade ikap alla  avsnitten som jag missat.

Imorgon är det Back to hell  eller egentligen idag klockan är ju över 00.00 
kommer ju vara om en zombie
:s
Kollade iallafall Senastet avsnittet av   idag också eller igår söndag :) 

                                                           
Har inte lyckats vända tillbacka dygnet ännu :o ( Nu får du skärpa dig sofia ;@ )
Ja, jag vet...
Och på Onsdag så är det Nationella prov i No  JAG KOMMER DÖ !
Har inte pluggat något,
men ja, jag vet jag får skylla mig själv !

ja, det var allt för inatt.
Nu ska jag skutta till sängen och sova 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: