2011-03-21
 19:25:01

Det är ju så att man bara garvar åt det.

var ju på clas ohlson i Torsdags med elin för att jag skulle köpa en hårddisk.
Så vi letade tills vi hittade en som bara kostade 350 :- vilket vi tyckte var jätte billigt ju, så jag köpte den, men sen när jag kom hem så kändes den jätte lätt. Hårddiskar är ju lite tyngre, Men tänkte inte mer på det så jag försökte installera den i daton men inget kom upp. Försökte på Mammas data också men inget kom upp där häller. Tyckte ju det var lite konstigt, men jag skulle lämmna tillbacka den i fredags men var så trött efter skolan så jag ides inte , och lördag och söndag var det stängt.

Idag hade vi bara halv dag i skolan gud så skönt det var :)
Så jag och Mamma bestämde oss för att åka till stan för att köpa nya skidor som jag ska ha till Kebne :p och förlåt mig det är inte 3 mil dit :o hahhahahaah de är 2 . Mamma hade ränkat fel .  ( ja vi är dåliga på matte i min familj ). Men i alla fall så köpte vi dom och ska hämta dom imorgon :D
Jag köpte också ett nytt mineral puder på kicks.
Sedan åkte vi buss till clas ohlson för att lämmna tillbacka '' hårddisken'' men när vi var där så sa han i kassan att det inte är en hårddisk utan ett fodral till en !

Och jag och mamma började ju skratta där som jag vet inte vad ?
hahaha fyfan asså.
och Jag som undrat vad det är för fel på den haha tillslut fick jag iallafall veta.
Men iallafall så köpte jag tillslut en RIKTIG hårddisk som jag håller på att installera nu :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: