2011-03-09
 04:04:04

Don't know where I'm going

Detta inlägg blev ganska sent, Men det är för att internet inte har fungerat har hålt på bråka med den ett tag nu. Men men.

Idag åkte vi ju till stuga för att kolla någonting, och ja. Hahah det var den första gången som jag ångrat att jag följde med. På vägen dit gick hur bra som helst , med min musik kan inget stoppa mig, såg desutom tre rådjur inte så långt ifrån stugan, det var första gången också. Våran stuga ligger som på en kulle så vi fick lämmna bilden en bit ifrån stuga för det gick inte att köra upp, det att det var för mycket snö. Så då gick vi den där lilla biten. hm ja det brukar ju ta kanske 5 min att gå upp men denna gången tog det minst en halvtimme. Vi fick plumsa i snön som var ända upp till låren, och jag hade bara mina jeans och skor som slutar vid knäna. hahahaah det såg så sjukt ut, jag garvade ihjäl mig flera gånger ! men tillslut var vi uppe i stugan och jag slängde mig på soffan. Vi var där i 40 min kanske, sen skulle vi gå i den där jobbiga backen igen fast denna gången var det ner. och det innebar att jag rammlade och landade med ansiktet i snön, höll på att frysa ansiktet av mig. Men det måste ha sett hur sjukt ut som helst uppifrån. När vi var vid bilden var jag hur blöt som helst och frös som in i.
På vägen tillbaka till Narvik så höll vi på att köra in i två älgar som sprang över vägen.
Ja det var nog den första och sista gången jag åker till stugan på VINTERN.


Har nyss kollat en film med mamma, det var en skräkis. House Of Wax heter den. uh den var inte rolig men den var bra :)
 Hoff jag gillar inte skräckisar dom är så läskiga, såg en skräckis i lördags också Valentine hete den.

Det var det. Imorgon ska jag och mamma på stan och kolla tunt lite :)

Hej hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: