2011-05-09
 01:23:06

sent sent inlägg.


Idag vaknade jag kl 12.00 ! det är SJUK.
Jag brukar alltid vakna på eftermiddagen någonting. Men vaknade tidingt idag för att gå till syrran och kolla på när Maria skulle sy fast lös hår i en tjejs hår.
Riktigt snyggt blev det måste jag säga :p

Efter det kom Marias pappa och hämtade oss hos mig för vi skulle se en film. Och det fick bli The roomate. Jag tyckte filmen var bra, jätte bra skådespelare och det gör ju filmen mycket bättre också
 :)
jaa... Det var det nu ska jag sova nattis hattis ^^


P.S Kollade Big Brother också och jag tyckte värkligen inte att katerina skulle ha åkt ut ! Hon är jätte rolig att kolla på, Men det är inte Peter :s han skulle ha åkt UT




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: