2011-05-16
 03:20:49

13 år med dig ♥

13 år med dig, och det kändes som en evighet. Du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt. Skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida du kan verkligen berätta vem jag är
du har känt mig längst i 13 år. Du betyder mycket för mig, i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut.
jag glömmer aldrig när vi gick på dagis och slängde pussel i papperskorgen och gunngade på gungbrädan och gjorde våra konstia ljud  ''eeeeh '' :) men du betyder lika mycket, då som idag.
Snart slutar vi grundskolan och du ska flytta till Umeå.
Vem ska jag då kolla Vampire Diaries med ?
Vem ska jag då ha eftersnack med ?
Vem ska jag gråta och skratta med ?
Och vem ska jag cykla med till statoil mitt i natten för att baka bröd ?
men när vi fyller 18 har vi bestämt att vi ska ut och resa.
och på den resan ska vi ha hur kul som helst och prata om den tiden vi var små :')
13 år med dig, och det kändes som en evighet. Du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt. Skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida du kan verkligen berätta vem jag är
du har känt mig längst i 13 år. Du betyder mycket för mig, i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut.
jag glömmer aldrig när vi gick på dagis och slängde pussel i papperskorgen och gunngade på gungbrädan och gjorde våra konstia ljud  ''eeeeh '' :) göra fällor till andra, och när du
 var med någon annan blev jag jätte ledsen för jag ville bara ha dig för mig själv.
men du betyder lika mycket, då som idag.
Snart slutar vi grundskolan och du ska flytta till Umeå.
Vem ska jag då kolla Vampire Diaries med ?
Vem ska jag då ha eftersnack med ?
Vem ska jag gråta och skratta med ?
Och vem ska jag cykla med till statoil mitt i natten för att baka bröd ?
men när vi fyller 18 har vi bestämt att vi ska ut och resa.
och på den resan ska vi ha hur kul som helst och prata om den tiden vi var små :'

Jag älskar dig ♥


Elin
PUBLICERAT: 2011-05-16, 22:26:28 | URL: http://elinenesleeett.blogg.se/

Jag kommer aldrig att lämna din sida. Även om jag flytar till umeå så kommer jg alltid att finnas för dig! Jag älskar syster <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: