2012-01-08
 22:22:05

Drömmde om att du mådde bra, du var pigg och glad, du frågade hur min dag hade varit och du sa att du hade varit på dejt med en från Norge.
Då tänkte jag att det inte var länge kvar. Att det snart var dags för dig att ta farväl av oss.

Det var jätte jobbit att se dig vara så illa idag på älderboendet, Men det känns ändå bra att du snart kommer träffa mormor där uppe. Då är ingen av er ensamma längre.
Hälsa henne från mig, Jag fick aldrig lära känna henne, var bara några månader när hon försvann. Men nu är jag älder och jag vet att det inte har varit lätt för dig, Men jag vet att hon kommer ha öppna armar när hon ser dig igen och du kommer aldrig vilja släppa.
Älskar dig morfar ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: