2012-03-03
 13:14:53

Hade en marddröm

Hade just den äckligaste drömmen jag kommer ihåg just.
Jag drömmde att jag var på Icehotel och gick omkring där med Elin. Sen sa jag att jag ville upp på talet för att se hur det såg ut där. Så jag gick till " balkongen " dom har där, fast när jag kom in dit så var jag inomhus och var tvungen att klättra över en lång bänk, och Elin var påväg upp för hon ville också kolla. Sen fick vi till fönstret och jag såg en svart Björn med gula ögon ligga där nere och sova och jag försökte fota den men telefonen tjorvade, och det kom in en som jobbade där när jag hade min praktik och frågade vad vi gjorde där. Jag sa att jag ville upp på taket och sa att det var en Björn där. Sen märkte björnen att jag fotade den och hoppade upp på taket och började vråla och gorma, blev helt förskräckt och undrade hur den kunde hoppa så . Det var kanske 8 meter till marken och fönstret var lite öppet så den försökte komma in. Sen var det en man där på taket som skulle in där vart vi va och sa att han kommer klara det att han är försiktig, Björnen hoppade som upp och ner och började typ leka med mannen och naffsa. När han nästan var vid fönstret så BET björnen av hans arm och han skrek som jag vet inte vad, och tuggade av hans fingrar och blodet bara forsade ut. Sen var både mannen och björnen inne och alla skrek som yra höns. Sen vaknade jag helt svettig och håller fortfarande på att samla mig hoff !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: